^Į viršų

Paieška

Naujienos

Kiek Lietuvos radome kelionėje į Stokholmą

6c klasės mokiniai ir vadovė R. Mazurevičienė vyko į kelionę „Europos paveldo ženklai“, aplankydami  Rygą, Stokholmą, Jūrmalą.Pirmą dieną vyko pažintinė ekskursija po Latvijos širdį - Rygą, neseniai  atšventusią daugiau nei 800 metų jubiliejų. Rygos senamiestis-nuostabus. Jis įtrauktas į UNESCO pasaulio paveldo sąrašą. Senamiestyje buvome nustebinti, nes broliukai latviai pasitiko mus grodami Lietuvos himną. Matėme Rygos pilį, Trijų brolių namus, Šv. Jokūbo bažnyčią, didžiausią Pabaltijy katedrą - Domo katedrą, glostėme ,,Bremeno muzikantus“ - asilą, katiną ir gaidį tikėdami, kad tai atneša sėkmę.

Įspūdingo dydžio keltu ,,Romantika“ plaukėme į Stokholmą. Laive išbandėme įvairiausias pramogas: žaidimus, šokius, maudynes džiakuzi, bet įspūdingiausi buvo vaizdai nuo denio.

Antrą dieną praleidome Stokholme - Švedijos sostinėje, įsikūrusioje 14-oje salų, sujungtų 57 tiltais. Tai viena gražiausių Europos sostinių. Aplankėme miesto rotušę Stadshuset, Parlamentą, Karališkuosius rūmus, matėme, kaip keičiasi prie rūmų sargyba, katedrą, siauriausią gatvelę Martin Trotzigs, A.Nobelio muziejų, kur teikiamos Nobelio premijos, Junibacken - Astridos Lindgren muziejų ir nuskendusio Vazų laivo muziejų. Sužinojome, kad 1562 metų spalio 4-ąją Lietuvos didžiojo kunigaikščio ir Lenkijos karaliaus Žygimanto Augusto sesuo Kotryna Vilniuje ištekėjo už Suomijos didžiojo kunigaikščio Jono Vazos. Po šešerių metų  Kotryna su Jonu tapo Švedijos karalystės valdovais, o jų palikuonys valdė Lietuvą ir Lenkiją visą pirmąją XVI a. pusę. Taigi Lietuva jau seniai yra Europoje, ne tik tada, kai įstojo į Europos sąjungą.

Trečią dieną buvo pažintinė programa Jūrmaloje - didžiausiame Baltijos valstybėse kurortiniame mieste. Diena buvo karšta, tad atsirado drąsuolių, kurie nepabūgo išsimaudyti.

Kelionėje ne tik praturtinome savo žinias apie kitas šalis, bet ir sužinojome apie  savo šalį būdami svetur. Kelionė buvo tikrai įspūdinga.

6c mokiniai A.Vizgaitytė, V.Vyšniauskas, V.Strimaitytė

Naudinga

Projektai

© 2013. Garliavos Jonučių progimnazija Visos teisės saugomos.